Fájdalommentes fogászati ellátás! Valóban lehetséges!

fájdalommentes fogászat nyíregyháza
fájdalommentes fogászat nyíregyháza
Kezdjük az elején: érzéstelenítés

Fájdalommentes fogászat Nyíregyháza

Az első gondolat amire hajlamosak vagyunk gondolni a fogorvossal kapcsolatban, az nem más mint a fájdalom. Sokan ezért halogatják a fogorvos felkeresést. A félelem nagy úr, sokakat vissza tart az idejében elvégzett fogorvosi kezeléstől. Amennyiben magára ismert kedves Olvasó,  akkor ez a blog bejeggyzés éppen Önnek szól!

A tapasztalat azt mutatja hogy félelmeink mögött a legtöbb esetben egy rossz emlék, hiányos tájékoztatás vagy éppen bizalmatlanság áll.  A túl későn megkezdett kezelés, a kórházi ügyeleten töltött hosszú órák sajnos valóban negatív tapasztalatokat hordoznak magukban.
Ezért fontos a megfelelő kommunikáció, olyan rendelő választása ahol időt áldoznak az ellátásra és feloldják az ember félelmeit, szorongásait.

Rendelőmben nagy hangsúlyt fektetek az érzéstelenítésre, mely ahogy sokunk fejében él, abszolút nem fáj, esetleg kis mértékben kellemetlen, de ezután maga az ellátás az általam használt minőségi érzéstelenítőnek köszönhetően fájdalommentes.

Egyéb tényezők

Összességében tehát a megfelelő érzéstelenítő anyag önmagában még csak fél siker, fontos az empátia, a megfelelő tájékoztatás, kommunikáció.
Szóval az adott probléma kezelése elkezdődik, tudja mi fog történni, az érzéstelenítő beadása után pár perccel már érzi is a zsibbadást, a fájdalmat viszont nem!

Fájdalommentes fogászat Nyíregyháza

Vannak azonban olyan külső tényezők amik aztán tényleg nem fájnak, de mindenképp a fogászat vele járói. Ilyen például a fogtömés alatt használt fúró, melynek nem túl kellemes a hangja, ezt viszont egyik fogorvos sem tudja “kikapcsolni”.  Maradjunk is a fogtömésnél, melynek ideje alatt eltávolításra kerül a felpuhult, beteg foganyag, ám ebből Ön nem fog érezni semmit!

Meddig tart a fájdalommentesség?
A kezelés ideje alatt mindenképp, de egy idő után az érzéstelenítő hatása el fog múlni. Ez általában 2-3 órás időtartamot jelent, de egyénenként változó lehet. Ám az is fontos hogy a kezelés után, az elkészült tömés se okozzon fájdalmat. Ezért fontos a megfelelően tapasztalt fogorvos megválasztása, az általa használt technika és természetesen a minőségi anyagok.

Fájdalommentes fogászat Nyíregyháza

Fontos még tudni hogy egy nagyméretű fogtömés esetén, a fogban adott esetben feszültség keletkezhet, mely érzékenységgel járhat, ennek azonban optimális esetben pár nap múlva el kell múlnia!

A rendelőmben elérhető ellátások listáját itt találja!